Oferta pracy
Konsultant ds. wsparcia IT (Help Desk)
w Gdańsku

Posiadasz doświadczenie w obsłudze telefonicznej Klienta i znasz język niemiecki, angielski lub rosyjski?
Mamy dla Ciebie stabilną pracę i konkurencyjne wynagrodzenie. Sprawdź nas.

Co oferujemy

Oprócz wielu możliwości rozwoju i dobrej atmosfery oferujemy:

  • wynagrodzenie 4000PLN netto na miesiąc plus dodatki zmianowe zgodne z polskim prawem pracy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • przeszkolenie z zakresu branży IT i obsługi klienta
  • pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta multisport)
  • przyjazne warunki pracy w młodym, sympatycznym zespole
  • możliwość rozwoju
  • niezbędne narzędzia pracy

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w pracy na infolinii (doświadczenie w branży IT będzie dodatkowym atutem)
  • dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego
  • komunikatywności oraz umiejętności prowadzenia konsultacji telefonicznych
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • telefoniczne i mailowe wsparcie klientów w bieżącej pracy z komputerem i sprzętami komputerowymi, pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • zapisywanie w systemie zapytań od klientów
  • postępowanie zgodnie ze ścieżką rozmowy
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • miła i profesjonalna obsługa klientów

Wypełnij formularz