Oferta pracy
Konsultant ds. wsparcia IT (Help Desk)
w Gdańsku
Posiadasz doświadczenie w obsłudze telefonicznej Klienta i znasz język niemiecki, angielski lub rosyjski?
Mamy dla Ciebie stabilną pracę i konkurencyjne wynagrodzenie. Sprawdź nas.
Co oferujemy
Oprócz wielu możliwości rozwoju i dobrej atmosfery oferujemy:
- wynagrodzenie 4000PLN netto na miesiąc plus dodatki zmianowe zgodne z polskim prawem pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- przeszkolenie z zakresu branży IT i obsługi klienta
- pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta multisport)
- przyjazne warunki pracy w młodym, sympatycznym zespole
- możliwość rozwoju
- niezbędne narzędzia pracy
Czego oczekujemy?
- doświadczenia w pracy na infolinii (doświadczenie w branży IT będzie dodatkowym atutem)
- dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego
- komunikatywności oraz umiejętności prowadzenia konsultacji telefonicznych
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
- telefoniczne i mailowe wsparcie klientów w bieżącej pracy z komputerem i sprzętami komputerowymi, pomoc w rozwiązywaniu problemów
- zapisywanie w systemie zapytań od klientów
- postępowanie zgodnie ze ścieżką rozmowy
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- miła i profesjonalna obsługa klientów